New York Pizza introduceert de bloemkoolbodem
New York Pizza is de eerste pizzaketen in Nederland die de bloemkoolbodem thuisbezorgt. “We kunnen uitweiden over de voordelen van deze nieuwe bodem, maar daar zit niemand op te wachten. Daarom leggen we de nadruk niet op dat er 37% bloemkool in zit. Of dat de bodem minder calorieën bevat. We zijn New York Pizza, dus het moet fun zijn, het moet opvallen,” zegt Joost Geurtsen, marketing director van de keten. “Volgens mij zijn we er met deze campagne wel in geslaagd.” Voor de campagne ging New York Pizza na een pitch de samenwerking met Natwerk aan.
“New York Pizza is een klant naar ons Natwerk-hart. Het is een merk dat op een eigenzinnige manier wil opvallen en niet schuwt om het randje op te zoeken,” aldus managing director Daantje Dammers. “Soms is een idee te leuk om niet uit te voeren. Voor sommigen komt het misschien wat plat over, maar daar hebben we ook wel een antwoord voor klaarliggen: dat is de bodem ook.”