THE BUTCHER wint Best New Global Franchise award

Vorige week, tijdens de jaarlijkse Global Restaurant Investment Forum, won THE BUTCHER de Best New Global Franchise 2019 award. De burgerbar ontwikkelde het franchiseprogramma in 2018 om gourmetburgers te introduceren in kosmopolitische steden wereldwijd. 

Met de start van het wereldwijde franchiseprogramma in 2018 verwacht de burgerbar in de komende 5 jaar 80 nieuwe locaties te openen in kosmopolitische steden en daarmee een omzet van meer dan 100 miljoen te genereren.

Global Restaurant Franchise of the Year Award 

De Global Restaurant Franchise of the Year Award erkent commercieel succesvolle franchisemodellen binnen 2 categorieën: de nieuwe concepten die zich hebben kunnen onderscheiden en de gevestigde spelers die zich blijven bewijzen als leiders binnen de categorie. 

Over THE BUTCHER 

“Burgerbar THE BUTCHER specialiseert zich in het serveren van gourmetburgers in een ontspannen omgeving met internationale allure. Het karakter van THE BUTCHER staat voor kwaliteit, service en consistentie waarbij vakmanschap domineert. Van de beste Aberdeen Angus beef tot de huisgemaakte semi-brioche broodjes signature sauce, salades en kruiden; alles om constant burgers van de hoogste kwaliteit te serveren”, vertelt een woordvoerder namens THE BUTCHER.

In 2012 opende de 1e vestiging van THE BUTCHER in Amsterdam. Daarna volgde de opening van THE BUTCHER West (2014) in De Foodhallen en THE BUTCHER Negen straatjes (2016), BUTCHER on Wheels foodtruck (2016) en het 24-uurse concept THE BUTCHER Social Club (2016). Met THE BUTCHER Berlijn (2016) startte ook de internationale expansie die een jaar later werd doorgezet met THE BUTCHER Ibiza (2017). THE BUTCHER Dubai en Milaan (2020) staan nog op de planning. 

Bekijk ook