Het alles-in-één softwaresysteem voor jouw franchiseonderneming!

Wie we zijn

SIDES is de definitieve digitale transformator van de horeca. We ontwikkelen consequent oplossingen voor alle restaurantprocessen die door automatisering kunnen worden verbeterd. SIDES (voorheen SimplyDelivery) is in 2014 opgericht in Berlijn. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een bedrijf van meer dan 100 medewerkers en bedienen we meer dan 4000 klanten in 8 landen. SIDES heeft een kassa software ontwikkeld met diverse modules om de werkzaamheden voor franchiseorganisaties te optimaliseren. Met onze infrastructuur en de geavanceerde modules die we aanbieden, zijn we marktleider op de internationale food-delivery markt.

Ons Doel:

Gebruik middelen verstandig.

Kernwaarden:

Simply do it. Collectief zijn we gewoon uitstekend."

Onze Producten:

POS-systeem

•    Alle bestellingen in één systeem - Met behulp van de bezorgportaalverbinding worden alle bestellingen, van online tot tafelbestellingen, automatisch geïntegreerd in de kassa.
•    Handmatig typen is niet nodig - je voorkomt fouten en bespaart tijd. Bij 60 bestellingen zelfs tot 60 minuten per dag.
 

Webshop & app

•    Winstgevende online bestellingen - Je betaalt geen commissie voor online bestellingen die binnenkomen via je eigen webshop en zo verhoog je de omzet.
•    Zelfstandigheid vergroten - Je maakt jezelf onafhankelijker van bezorgdiensten, zoals bijvoorbeeld Thuisbezorgd door klanten in staat te stellen bestellingen te plaatsen via de online shop.

Drivers-app

•    Geoptimaliseerde ritplanning - chauffeurs krijgen een nauwkeurige routeplanning voor de best mogelijke levertijd. Belangrijke informatie over klanten en bestellingen kan met slechts een paar klikken in de drivers-app worden bekeken.
•    Auto-Disposition - De winkel ontvangt regelmatig statusupdates zodat de volgende bestelling al klaar staat wanneer de chauffeur arriveert.

Keukenmanager

•    Autodispositie van bestellingen - Alle bestellingen - zowel digitaal als in het restaurant - worden via de keukensoftware automatisch doorgestuurd naar de stations in de keuken.
•    Werkstappen in één oogopslag - Je medewerkers kunnen gedurende het hele proces de status van de order zien en weten precies welke werkstappen nog open staan.
 

Loyaliteitsprogramma

•    Loyaliteitsprogramma - Stel je klanten in staat om bij elke bestelling digitaal punten te verzamelen via de webshop, de app of ter plaatse in het restaurant.
•    Verhoging van de klantloyaliteit - Met het loyaliteitsprogramma creëer je een bestelbonus voor klanten en genereer je tegelijkertijd meer omzet dankzij terugkerende bestellingen.

Self-service terminal

•    Kortere wachttijden - ontlast je personeel door klanten snel en gemakkelijk zelf hun bestellingen te laten kiezen.
•    Extra verkopen om de verkoop te verhogen - Promotiebanners en promoties verhogen de gemiddelde bon en moedigen gasten aan om grotere bestellingen te doen.
•    Indeling op maat - De self-service terminal kan in je ontwerp worden weergegeven. Gebruik afbeeldingen om je klanten een goed idee te geven van wat ze bestellen.

Voorraadbeheer

•    Leveranciersbeheer - Je kunt leveranciersgegevens zoals contactgegevens of levertijden opslaan in het voorraadbeheer. Levertijden en prijzen worden automatisch bijgewerkt.
•    Centraal goederen bestellen - Dankzij de ingebouwde goederenbestelling kun je alle bestellingen centraal genereren en beheren via het voorraadbeheer.
 

Filiaalbeheer 

•    Centraal artikelbeheer - Met de filiaalbeheersoftware kun je alle gegevens zoals artikelen, bonnen en nog veel meer inzien. maak het centraal aan en activeer het voor je winkels.
•    Belangrijke evaluaties - De software toont alle belangrijke kengetallen en helpt om elk aspect van je franchiseketen te onderzoeken en te optimaliseren.
•    Inzicht in winstgevendheid - Met de franchisesoftware heb je altijd inzicht in de realtime prestaties van je winkels en partners. Vergelijk kosten, inkomsten en meer.
•    Eenvoudig beheer - Je kunt de toegangsrechten voor de winkelmanagers of franchisepartners bepalen en hen de opties geven die ze nodig hebben om te werken.

Personeelsbeheer

•    Digitaal werknemersdossier - In het individuele werknemersprofiel vind je alle relevante gegevens, zoals loon of werkuren van je werknemers.
•    Tijdregistratie - Met de persoonlijke terminal kun je aan- en afmelden voor diensten en pauzes. Indien nodig kun je individuele werknemerstijden bewerken.

Callcentersoftware 

•    Ontlasten voor personeel - verminder stress voor je medewerkers door telefonische bestellingen aan te nemen van een extern callcenter.
•    Onbeperkte winkelverbinding - Het callcenter kan bestellingen van een willekeurig aantal winkels accepteren. De ontvangen bestellingen worden via een interface doorgestuurd naar het kassasysteem.