Wat is Sales Improvement Group?

Aynsley Romijnsen, Michel van Hesse en Paul Schmidt zijn door de wol geverfde commerciële mensen. Zij hebben als verkoper, salesmanager, commercieel manager en directeur gewerkt bij verschillende organisaties. 

In 2003 ontwikkelde Sales Improvement Group een nieuwe werkwijze om verkoopresultaten bij bedrijven te kunnen optimaliseren. Sinds de introductie in 2004 is het SPACE Concept® een succes in de markt. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een professionele organisatie met een team van meer dan vijfendertig geroutineerde Sales Improvers en Sales Trainers. Dit professionele team levert bij vele organisaties uitstekende prestaties.

Het voornaamste doel van Paul, Michel en Aynsley is om gemotiveerde Sales Improvers en Sales Trainers te helpen om een succesvolle eigen praktijk op te bouwen. Zij werken met veel passie aan het coachen van de franchisenemers en het ontwikkelen van steeds vernieuwende diensten en programma’s.

Missie Extern

Sales Improvement Group is een groep sales professionals die resultaatverbetering realiseert bij bedrijven, waar het verkoopresultaat voornamelijk afhankelijk is van commerciële inspanningen. Dit realiseren wij door middel van een professionele, praktijkgerichte totaalaanpak, het SPACE Concept®. Wij zijn ervan overtuigd dat investeringen in resultaatverbetering te allen tijde een veelvoud op dienen te leveren van de gedane investeringen. Wij werken continu aan het verder uitbouwen van onze positie in de markt en zijn “gedreven door resultaat”.

Missie Intern

Sales Improvement Group realiseert met een groep franchisenemers resultaatverbetering bij bedrijven, waar het verkoopresultaat voornamelijk afhankelijk is van commerciële inspanningen. Dit realiseren wij door middel van een professionele, praktijkgerichte totaalaanpak, het SPACE Concept®. Wij faciliteren een omgeving waarbinnen onze franchisenemers een rendabele praktijk kunnen opbouwen, waarin zij zichzelf kunnen ontplooien en waarmee zij een meer dan gemiddeld inkomen kunnen verwerven. Wij zijn ervan overtuigd dat investeringen in resultaatverbetering te allen tijde een veelvoud op dienen te leveren van de gedane investeringen. Dit geldt zowel voor franchisenemers die zich bij ons aansluiten als voor de klanten die wij in de markt bedienen.

Wij werken continu aan het samenstellen en behouden van een complementair, professioneel team, dat in staat is om de uit de markt verkregen opdrachten op een uniforme en kwalitatief hoogstaande wijze te kunnen uitvoeren.

Kernwaarden

Professioneel. Dit staat voor de uitstraling en integrale aanpak die wij hanteren. Onze uniformiteit, persoonlijke presentatie, de hulpmiddelen die wij gebruiken en de diensten die wij leveren voor onze klanten zien er uitstekend uit en zijn van een hoog niveau.

Openheid. De relatie tussen de franchisegever en franchisenemers is gebaseerd op openheid. Ook de onderlinge openheid over de prestaties die gerealiseerd zijn bij klanten en de leerpunten daaruit zijn voor onze organisatie van groot belang om te blijven leren. 

Resultaatgericht. Hiervoor staan wij als organisatie. Dit geldt voor de prestaties en werkzaamheden die wij bij onze klanten bereiken als de prestaties die we zelf willen realiseren. We zijn immers “gedreven door resultaat”.

Eenheid. Samen zijn we sterk. Daarom bewaken wij als organisatie de eenheid waarin wij werken. We kunnen veel van elkaar leren en gebruik maken van ieders expertise. Door het bevorderen van onderlinge relaties en samenwerking kan iedereen groeien en ontwikkelen in een uitdagend team.

Vraag hier meer informatie aan en wij nemen contact met jou op!