Taco Bell lanceert kledinglijn

Taco Bell en Forever 21 zijn een samenwerking aangegaan met de lancering van Taco Bell's eerste kledinglijn. Beide merken staan bekend om hun iconische prints en deze zijn verwerkt in tops, body's en cropped hoodies voor vrouwen. Voor mannen is er een hoodie met het logo van Taco Bell.

Ellen Gault, marketingmanager bij Taco Bell UK en Europa, zegt over de samenwerking: "We denken vaak aan Taco Bell als 'the fast fashion of food', dus we wisten dat de partner voor onze eerste retail-samenwerking de leider moest zijn in ‘fast fashion’. Wij geloven dat deze collectie met Forever 21 alles heeft wat fans van ons verwachten: origineel, betaalbaar, creatief, een beetje eigenzinnig en vooral heel leuk."

Over Taco Bell

Taco Bell Corp., is onderdeel van Yum! Brands, Inc. en is een op Mexicaans-geïnspireerde quick service restaurant. Taco Bell serveert onder andere taco’s en burrito’s. Taco Bell verwelkomt ruim 40 miljoen gasten per week wereldwijd. Momenteel zijn er meer dan 360 Taco Bell restaurants in de 25 markten buiten de Verenigde Staten en het doel is om het merk internationaal uit te breiden naar 1.000 restaurants in 2022. Het bedrijf en de franchisepartners hebben meer dan 7.000 restaurants met een omzet van ruim $9 miljard. In 2022 wil het merk een omzet behalen van $15 miljard en 9.000 restaurants wereldwijd hebben.

Bekijk ook