Succesformule SLA gaat uitbreiden met franchisenemers

Saladebar SLA, pionier op het gebied van gezond, plantaardig en lekker eten, opende het eerste restaurant in 2013 in Amsterdam. Sindsdien is de bekende saladebar in hard tempo gegroeid tot een geliefd merk en succesvol bedrijf. Met maar liefst 13 vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem. Nu richtten SLA ondernemers Jop en Nina zich op grote groei. In de komende jaren willen ze het aantal vestigingen sterk uitbreiden binnen Europa, met als start de zoektocht naar franchisenemers door heel Nederland. 

SLA biedt elk seizoen een vernieuwend en goed uitgedacht menu met voedzame salades, wraps, soepen en warme stews vol verse, duurzame en lokale producten. Ze maken verse groenten zó lekker, dat kiezen voor gezond een stuk gemakkelijker is voor een groot publiek. De gerechten zijn snel klaar en worden in verschillende vormen aangeboden: eat-in, take away en bezorging.  

Hun missie? Van gezond eten het nieuwe normaal maken. Dit wil SLA op grote schaal bereikbaar maken voor iedereen. Oprichters Nina en Jop richten zich daarom op de volgende stap: de uitrol van SLA door heel Nederland. Dit willen de jonge duurzame ondernemers realiseren door op zoek te gaan naar franchisenemers.

SLA franchisevestiging

 

De SLA franchiseformule geeft volledig invulling aan de belangrijkste ontwikkelingen in de foodservicemarkt (gezond, duurzaam, fast casual & delivery) en heeft de ambitie om het aantal vestigingen sterk uit te breiden. SLA richt zich op steden met minimaal 100.000 inwoners en zoekt vestigingen in of rondom de stadscentra. 

Gezocht wordt naar ambitieuze (franchise)ondernemers met een gedeelde missie om van gezond eten het nieuwe normaal te maken. Met ervaring in of affiniteit met horeca. Ook een passie voor duurzaamheid is een must.

Als franchisenemer word je optimaal ondersteund bij de opbouw en het runnen van jouw SLA-vestiging. Je bent als franchisenemer bij SLA zelfstandig ondernemer, maar geniet tegelijkertijd van de voordelen (kennis, ervaring en goede naam) van een grote, goedlopende organisatie. Door middel van uitgebreide training word je optimaal voorbereid op het runnen van je eigen SLA-vestiging. Je wordt ondersteunt door de franchiseorganisatie, maar focust zelf volledig op de exploitatie.

SLA gaat franchisen

Het ontstaan van SLA

In 2013 ontdekten oprichters Nina en Jop, wat gezond eten doet met je lijf, leden en gemoed. Goed eten, doet goed voelen. En dat kan zonder concessies te doen in gemak en smaak. Om deze ervaring te delen met de wereld, startten zij SLA. Een biologische saladebar met voedzame en lekkere salades en andere creatieve gezonde gerechten. Voor een eerlijke en toegankelijke prijs. Als familiebedrijf werken ze sindsdien elke dag, samen met een gemotiveerd team, om dit bedrijf in te zetten voor positieve verandering. Gezond voor onszelf gaat wat SLA betreft hand in hand met gezond voor de wereld. SLA wil de impact op de aarde verlichten en het iedereen makkelijk maken daaraan mee te doen. Met plantaardige ingrediënten in de hoofdrol, een praktisch zero-waste keuken en eerlijke samenwerkingen zetten ze belangrijke stappen. En iedereen die SLA eet, doet eraan mee. 

Meer weten of informatie aanvragen bij de SLA franchiseformule? Dat kan! Klik op onderstaande button om naar de SLA formulepresentatie te komen! 

 
Oprichters van de SLA franchiseformule