Spare Rib Express lanceert een nieuwe bestelapp
Na een test- en optimalisatieperiode heeft Spare Rib Express een compleet nieuwe bestelapp gelanceerd, in lijn met de vorig jaar gelanceerde website. De app is net als de nieuwe website ontwikkeld op basis van de vernieuwde huisstijl van de formule. De app biedt de klant nóg meer bestelgemak. “Wij willen de consument een eenvoudige bestelervaring geven met een eigen, persoonlijke omgeving”.
De nieuwe app (geschikt voor Android en iOS) staat in live-verbinding met het digitale platvorm van de formule, wat maakt dat centrale aanpassingen gelijktijdig worden gewijzigd. Tevens beschikt de app over verschillende functies die de klant een prettige bestelervaring zal geven.
Zo kunnen Spare Rib Express klanten in een eigen persoonlijke omgeving, de VIP-lounge, bij elke bestelling punten sparen voor smakelijke extra’s en kortingen. Daarnaast hebben klanten in deze omgeving de mogelijkheid om hun bestelhistorie te bekijken om zo eenvoudig eerdere bestellingen te herhalen.
Met de nieuwe bestelapp krijgen Spare Rib Express klanten tevens exclusiviteit bij promoties, winacties en nieuwe gerechten. Middels meldingen worden zij als eerst op de hoogte gesteld.
“Met deze ontwikkelingen optimaliseren we niet alleen het bestelproces en de wachttijden voor de consument. Franchisenemers ontvangen hierdoor ook minder vragen over aflevermomenten en daarnaast gaan wij hen in staat stellen om vanuit ons platform de lever-en productieprestaties van de keuken en de koeriers te kwantificeren. Dit betekent dat er nog meer inzicht en grip ontstaat op interne processen, ergo: betere service en hoger rendement,“ aldus Pinedo.