KipKip.nl: nieuw shop-in-shop concept van De Bezorgbeer

De Bezorgbeer heeft in eigen huis een shop-in-shop concept ontwikkeld genaamd KipKip.nl. Na het succes van de eerste KipKip.nl shop-in-shop bij de Bezorgberen pilot store in Rotterdam-Kralingse Veer, heeft de Bezorgbeer besloten dit concept verder uit te rollen. Vorige week is er dan ook een 2e shop-in-shop geopend door de Bezorgbeer Spijkenisse. In september 2012 is na ruim een jaar ontwikkelen gestart met de nieuwe formule. Meerdere idee?n zijn de revue gepasseerd en KipKip.nl is het resultaat. Na een aantal maanden uitvoerig testen is de formule nu klaar om uitgerold te worden over alle Bezorgbeer-vestigingen. De franchisenemers van de Bezorgbeer zijn enthousiast over het shop-in-shop concept. "Doordat we gebruik kunnen maken van dezelfde keuken en medewerkers, wordt de vestiging met een minimale investering nog rendabeler. Ook merk ik dat ik een nieuwe klantengroep aanboor met dit concept", aldus Arco van Pieterson, franchisenemer van de Bezorgbeer en KipKip.nl in Spijkenisse. Volgens Martijn Jansen, directeur van de Bezorgbeer en KipKip.nl, is er veel groeipotentie voor dit concept. De planning is dan ook om tegen het einde van 2013 het concept uit te rollen over alle huidige vestigingen. Nieuwe vestigingen die gepland staan worden direct ingericht met beide formules.