Bram Ladage deelt mutsen uit

Veel Nederlanders maken tegenwoordig maar al te graag een ommetje tijdens de lockdown. Wie een frisse neus wil halen én wil genieten van een warm moment, is bij Bram Ladage aan het juiste adres.

Vanaf 14 januari 2021, deelt de patatkoning warme wintermutsen uit aan haar klanten die een combideal bestellen. Om fans niet in de kou te laten staan, ontwierp Bram Ladage knusse mutsen met de humoristische leuzen ‘Tebbie nou op?’ en ‘Takke kou’. Met deze ludieke actie hopen de Ladages simpelweg een lach op het gezicht te toveren van Bram-liefhebbers.

Een ha(r)tverwarmende actie

“Wij laten ons niet zomaar dichtgooien.”, deelde Rocco Ladage, directeur Bram Ladage, stellig aan het begin van de coronacrisis. De patatketen nam alle coronamaatregelen in acht om fans op een veilige manier te voorzien van een klein geluksmoment. Om hen nog meer tegemoet te komen in de coronacrisis, krijgen Bramliefhebbers een muts bij aankoop van een patatje en een Pepsi Max. Zo voorziet Bram Ladage men niet alleen van een warm Brammetje, maar ook van een warme muts.

Juist omdat we wel een dosis humor kunnen gebruiken in deze tijd, gaven de Ladages een grappige, Rotterdamse twist aan de muts. Deze actie zal ongeveer drie weken duren.

Bekijk ook