Belcentrale preferred supplier van Big Bread Kitchen
Voor alle Big Bread Kitchen zaken die nu gebruik maken van telefonie, pin en alarm is er een specifiek aanbod ontwikkelt. Deze week berichtte Big Bread Kitchen haar franchisenemers over de positieve uitkomst van gesprekken met Belcentrale met betrekking tot samenwerking op het gebied van telefonie, alarm en andere ICT-diensten.
Na een persoonlijk gesprek en inventarisatie van de huidige stand van zaken op locatie, wordt er een voorstel op maat gemaakt. De nieuwe leverancier biedt bovendien mogelijkheden voor installatie en service van internet, alarmsystemen en pin. Deze totaaloplossing wordt door Belcentrale aangeboden tegen aantrekkelijke tarieven wanneer meerdere ondernemers zich bij Belcentrale aansluiten.
Tot voor kort richtte Belcentrale zich op onafhankelijke retailers en waren een paar vestigingen van Big Bread Kitchen al klant. Sinds een paar maanden heeft het bedrijf zich gespecialiseerd in franchiseoplossingen. Met de komst van Channel Manager Assie Licher is Belcentrale zich meer gaan richten op gehele formules volgens het ‘united consumers’ principe. Hoe meer franchisers zich aansluiten, hoe meer korting voor de formule.
Assie Licher, Channel Manager van Belcentrale: “Onze ervaring en expertise sluit prima aan bij de behoefte van Big Bread Kitchen op het gebied van telefonie, alarm en andere ICT-diensten. We zijn blij met deze samenwerking en hopen dat er meer vestigingen van Big Bread Kitchen zich gaan aansluiten bij Belcentrale.”