Bagels & Beans brengt muzikale ode aan gemiste gast

Franchiseformule Bagels & Beans kijkt uit naar 1 juni, dan mag de horeca haar deuren hopelijk weer gedeeltelijk openen. De formule brengt een muzikale ode aan de gemiste gast. Het nummer 'Zo alleen' is gelanceerd op de online kanalen van de bagel- en koffievrijplaats. 

Ronald Bakker, medeoprichter van Bagels & Beans, kijkt vooruit: “Er komt een moment dat we onze gasten weer als vanouds mogen verwelkomen. Dat vooruitzicht, die hoop, hebben we geprobeerd in beeld en muziek te vangen. Hiermee willen we onze gasten laten weten dat we ze missen. En ze eraan herinneren dat we samen iets hebben om naartoe te leven.”

Samenzijn

Als horecaondernemer volgt Ronald de discussie rond de heropening van de horeca op de voet. Daarin bleef naar zijn idee een belangrijk aspect onderbelicht. Ronald: “De discussie gaat heel erg over regelgeving en ‘het nieuwe normaal’. Dat is begrijpelijk en belangrijk, maar daardoor raakt het perspectief van het niet meer samenzijn ondergesneeuwd. En dat samenzijn, elkaar ontmoeten en gesprekken voeren, is juist waar het in de horeca naar mijn mening om draait en dient een groot maatschappelijk belang.”

Bredere boodschap

De boodschap van 'Zo alleen' moet breder worden getrokken dan Bagels & Beans alleen, benadrukt Ronald. “Iedereen in de horeca herkent de band die we hebben met onze gasten. Ik zie 'Zo alleen' dan ook niet als een ode aan de gasten van Bagels & Beans, maar ook aan alle horecabedrijven en iedereen die in de horeca werkt. We missen onze gasten. En we hebben allemaal hun steun hard nodig. Anders is er straks geen horeca meer over.”

Vestigingen

Vanwege het coronavirus zien de vestigingen er tijdelijk anders uit. De vestigingen zijn geopend voor afhaal. Klanten kunnen online bestellen en betalen en het op de gekozen tijd komen afhalen. 

Bekijk de video
 

Bekijk ook