Waarom kiest Yoghurt Barn voor in-store music?

In alle vestigingen van Yoghurt Barn wordt sinds kort gebruik gemaakt van de muziekdienst ‘Soundtrack Business’: de eerste door Spotify zelf ondersteunende muziek streaming dienst voor de zakelijke markt.

“Wij waren al enige tijd op zoek naar een in-store music systeem dat vergelijkbaar is met Spotify, maar dan voor de zakelijke markt. Ik heb een aantal jaren terug zelfs deelgenomen aan de pilot van dit systeem”, vertelt Wouter Staal, oprichter en eigenaar van de franchiseformule. 

“Begin komend jaar gaan wij een nieuw avontuur aan, namelijk het openen van onze eerste franchiselocatie. Het systeem van A Music Moment past heel goed binnen het doel om Yoghurt Barn klaar te stomen voor verdere groei. Wanneer je een Barn binnenloopt hoor je passende, specifiek ingedeelde en eerlijke muziek. Muziek die matched met de identiteit en het concept van Yoghurt Barn.”

Volgens Wouter is Yoghurt Barn al sinds 2013 op zoek naar een systeem als dit. “We vinden het belangrijk dat zowel onze gasten als het personeel zich prettig en thuis voelt in onze Barns. Muziek is daar een belangrijk onderdeel van.”

Bekijk ook