Win een exemplaar van het boek Miss Marketing

Er is te weinig aandacht voor vrouwen in de marketing terwijl vrouwen toch voor 70% de aankoopbeslissingen nemen. Dat was voor Mabel Nummerdor aanleiding om samen met Mijke de Vette het boek Miss Marketing te schrijven. Mabel Nummerdor: "De maatschappij feminiseert. Op marketinggebied wordt daar nog nauwelijks rekening mee gehouden. Kijk bijvoorbeeld naar tankstations. Die zijn nog helemaal op de man gericht. Door je marketing specifiek op vrouwen te richten kun je economische kansen grijpen. Harley Davidson, waarvan je zou denken dat het een stoer mannenmerk is, heeft dat w?l goed begrepen en heeft marketingconcepten die specifiek op vrouwelijke motorrijdsters zijn gericht. Op franchisegebied is de jonge formule 2theloo met hun eigentijdse toiletten een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Het boek is een combinatie van onderzoeksresultaten, business cases, praktische tips, figuren en checklists. Met een knipoog naar de verschillen tussen mannen en vrouwen hebben we voor 2 verschillende covers gekozen. Een, meer zakelijk in het zwart gericht op mannen en een roze, gericht op vrouwen. Door je in je marketing meer op vrouwen te richten, kun je je onderscheiden en meer omzet genereren. Het is geen nichemarkt: 70% procent van de aankoopbeslissingen kun je geen nichemarkt noemen. Ondernemers laten nu kansen liggen." Mabel Nummerdor & Mijke de Vette: Miss Marketing verscheen bij uitgever Kluwer. Paperback, 392 blz, EAN 9789013106886. Win een exemplaar. Stuur v??r 5 november a.s. een e-mail met daarin uw tip hoe u zich op vrouwelijke klanten richt. Stuur de e-mail naar info@franchiseplus.nl. De origineelste inzending ontvangt het boek. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.