Vult ú nog wel eens een enquête in?

Met het één-vraag-systeem krijgt u op een klantvriendelijke manier dé antwoorden op uw vragen aan uw markt, klanten en medewerkers. U hoeft nooit meer een enquête te versturen. Zoals u, als ondernemer, wellicht weet zijn een drietal factoren bepalend of u een (eerlijk) antwoord krijgt op uw vragen:

  • de tijd die aan de klant gevraagd wordt om de vragen te beantwoorden
  • het moment dat het wordt gevraagd
  • de manier waarop de vraag gesteld wordt

Uit onze ervaring blijkt dat de meeste mensen bereidwillig zijn om te helpen en mee te werken. Tot het beantwoorden van slechts één vraag is zo goed als iedereen bereid. De bovenstaande beslissende drietal factoren voor het succes van uw informatievoorziening, hebben wij verwerkt in een vernieuwend en klantvriendelijk marktonderzoeksysteem. De zogenaamde één-vraag-techniek.

De oplossing is eenvoudig, daadkrachtig en effectief. Het stellen van slechts één vraag op een eigentijdse manier die bovendien anoniem is en slechts enkele seconden van zijn/haar tijd in beslag neemt. Op het moment dat het u het beste lijkt, legt u de tablet of smartphone vóór aan de klant. Deze beantwoordt slechts één vraag. Door het roulatiesysteem, van de door u op ‘actief’ gezette vragen, kan iedere volgende respondent een andere vraag of ander soort vraag voorgeschoteld krijgen.

MKBrapport.nl - UwMeningTelt.online
Ceresstraat 13, 4811 CA, Breda
info@uwmeningtelt.online
088-1153000 of direct met Daphne Hendriks 06-12437776