Nieuwe IT manager en hoofd marketing voor Hunkemöller

Jeroen Snijders (39) is op 1 februari benoemd als international IT manager bij lingerieretailer Hunkemöller. Hij volgt Roland Kortehoef op die de lingerieretailer na 3 jaar heeft verlaten. Jeroen Snijders heeft gewerkt in verschillende IT management functies bij ABN Amro bank, CGI Systems, IBM Nederland en C&A Nederland. Adriana Hoppenbrouwer-Pereira (36) is op dezelfde dag benoemd als international hoofd marketing. Adriana heeft meer dan 15 jaar ervaring in consumentenmarketing. Zij heeft onder andere gewerkt bij Coca-Cola, SC Johnson, Orange en Nike. "Ik heb erg veel zin om Hunkemöller te herpositioneren: van een high street retailer tot een high street brand. Hunkemöller heeft stevige bouwstenen met een geweldig product en een grote naamsbekendheid gecombineerd met een sterke retail dekking en goede online aanwezigheid", aldus de nieuwe hoofd marketing van Hunkemöller. Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en meer dan 450 winkels verspreid over de wereld.