New York Pizza wil 40 nieuwe vestigingen per jaar

Wie denkt dat de markt van pizza afhalen en bezorgen wel zo’n beetje verzadigd is, heeft het helemaal mis volgens New York Pizza. Deze formule investeert daarom de komende jaren fors in nieuwe vestigingen, marketing en internet. De groei gaat plaatsvinden met externe ondernemers maar ook van binnenuit. Want de meerderheid van de nieuwe franchisenemers heeft als talentvol medewerker al tomatensaus  door de aderen stromen.  

De komende jaren wil eigenaar Philippe Vorst doorpakken en ‘limietloos’ verder investeren, niet alleen in nieuwe vestigingen (40 per jaar is het doel), maar ook in naamsbekendheid en online. Want hij is ervan overtuigd: “the winner takes it all”. Als aanwijzing dat hij op de goede weg zit, noemt hij het succes van de nieuwste functionaliteit: ‘one-click pizza’. En er is weer een nieuwe marketingactie: de rendierpizza. Jawel, met echt vlees van Scandinavische rendieren.
Lees de volledige coverstory in het vakblad Franchise+, verschijningsdatum: 15 december. Abonnement of gratis proefnummer aanvragen?