Monkey Town gaat voor internationale expansie

In Nederland heeft Monkey Town inmiddels een landelijke dekking met haar indoor speelparadijzen. Eind 2017 staat de teller op 40 vestigingen. Daarom wordt de blik verruimd. 

Voor die internationale expansie zoekt de snelgroeiende formule master franchisers. Vooral in Duitsland ligt voor hen een grote markt open. De regio’s worden verdeeld onder meerdere master-franchisers. Dat mogen Duitsers of Nederlanders zijn. Als ze maar vertrouwd zijn met de cultuur van het land en beschikken over lokale ervaringen en contacten. Deze master franchisers krijgen een bewezen concept aangeleverd in een exclusief gebied. 

Duitsland, Turkije en België
Alle ondernemende mensen met ideeën, in welk land dan ook, zijn welkom, benadrukt formulemanager Jeroen Bruin: “Monkey Town ervaart dat haar formule ook in andere landen uitstekend zal kunnen renderen en staat daar voor open. Maar onze focus ligt vooralsnog op Duitsland, Turkije en België.”
Lees het volledige interview in het aankomende Franchise+ vakblad, verschijningsdatum 28 september. Abonnement of gratis proefnummer aanvragen?