Marvia realiseert recordgroei van 165% in Noord-Amerika in eerste kwartaal 2023

Marvia, marktleider in brand management en lokale marketingoplossingen, zet haar groei op de Noord-Amerikaanse markt voort met een indrukwekkende omzetstijging van 165% in het eerste kwartaal van 2023. Deze aanzienlijke stijging betekent meer dan een verdubbeling ten opzichte van het eerste kwartaal vorig jaar en illustreert Marvia's gestage expansie in Noord-Amerika, met driecijferige groei in zowel klantaantallen als inkomsten.

Marvia's groei in Noord-Amerika

Marvia betrad in 2020 het Noord-Amerikaanse marketinglandschap en investeerde sterk in het bestuderen en begrijpen van de behoeften van de Amerikaanse en Canadese markt. Dankzij deze toegewijde klantgerichtheid heef het bedrijf haar softwareoplossingen zo kunnen aanpassen dat ze breed omarmd worden door bedrijven in verschillende sectoren.

"Marvia is meer dan een softwareleverancier; we zijn een partner voor onze klanten. Ons succes in Noord-Amerika is een bewijs van ons vermogen om naar onze klanten te luisteren, ons aan te passen en oplossingen te maken die voor hen echt een verschil maken", aldus Christopher Brown, directeur van Noord-Amerika.

"We zijn blij met de resultaten en zien nog steeds potentie voor verdere groei in deze markt. Een belangrijke succesfactor is onze voortdurende inzet om de self-service mogelijkheden van ons platform te verbeteren, zoals de recente gelanceerde Template Studio. We blijven zoeken naar manieren waarop onze klanten hun marketingcampagnes zelfstandig kunnen beheren en hun operationele efficiëntie kunnen verhogen."

CEO Joep Donders deelt het enthousiasme over de groeicijfers en wat ze voorspellen over de toekomst van Marvia: "We waren ervan overtuigd dat uitbreiding naar de Amerikaanse en Canadese markt de juiste stap was, maar deze uitstekende resultaten hebben onze aanvankelijke voorspellingen overtroffen. Met verschillende productontwikkelingen in de pijplijn en uitbreiding in ons team zijn we vastbesloten dit momentum voort te zetten door innovaties te leveren waarmee onze klanten hun werkwijze kunnen transformeren."

Terwijl Marvia zijn aanwezigheid op de Noord-Amerikaanse markt blijft uitbreiden, blijft het bedrijf toegewijd aan zijn missie om softwareoplossingen van topniveau te leveren die bedrijven succes opleveren in een steeds veranderend marketinglandschap.

 

Marvia

Over Marvia

Marvia is een toonaangevende leverancier van gedistribueerde marketingsoftware, ontworpen om te voorzien in de uiteenlopende behoeften van marketingteams. Met een uitgebreide one-stop-shop oplossing stelt Marvia organisaties in staat om merkmaterialen te organiseren, aan te passen en eenvoudig te verspreiden over hun netwerk.

Uitgerust met een reeks krachtige functies, waaronder een Digital Asset Management (DAM) systeem, dynamische templates, marketing shop en de onlangs gelanceerde Template Studio, stroomlijnt Marvia repetitieve taken en levert het merken aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen op.

Met een aanwezigheid in meer dan 90 landen wereldwijd is Marvia de eerste keuze voor tal van gerenommeerde merken, zoals Domino's Pizza, KidStrong, Steve Madden, ZEISS, Pedego, Boston Pizza en Toyota.

Marvia is al ruim 15 jaar dé specialist op het gebied van franchise marketing software en weet als geen ander hoe je lokale marketing effectief inzet. Met de Marvia oplossing kun je op grote schaal marketingmaterialen centraal beheren en decentraal aanpassen en uitrollen.