Kwalitaria lanceert nieuwe website

Kwalitaria lanceert vandaag een nieuwe website. De site is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik en maakt gebruik van innovatieve digitale technologie. Bij Kwalitaria wordt momenteel 70% van de online bestellingen via een smartphone of tablet geplaatst.

Martijn Boone, marketingmanager bij de cafetariaformule, vertelt: “Het hart van de website is gebruiksgemak. Als de consument toestemming geeft, toont de website altijd de dichtstbijzijnde Kwalitaria. Je kan direct zien of de locatie open is en of je bij jouw favoriete Kwalitaria online kunt bestellen. Iedere locatie heeft een eigen website. Hiermee maken we het voor de franchiseondernemer makkelijk om snel online lokale acties onder de aandacht te brengen.”

De website is tot stand gekomen door een partnership met Communiq. Martijn vervolgt: “Komend jaar gaan we de site verder uitbreiden en optimaliseren. Daarnaast gaan we lokale marketing verder professionaliseren.”

Bekijk ook

Communiq is een full-service reclamebureau met een proactieve houding en flexibele werkinstelling. Dankzij onze jarenlange ervaring binnen verschillende grote retailformules zijn wij uw ideale partner in communicatie en marketing.