De Hypotheker wint opnieuw Gouden Spreekbuis

De Hypotheker heeft voor het 2e achtereenvolgende jaar de Gouden Spreekbuis Distributie gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks door Blauw Research uitgereikt aan de hypotheekorganisatie die zich het meest positief heeft ontwikkeld op het gebied van waardering, bekendheid en imago. De Hypotheker dankt haar overwinning onder andere aan haar dienstverlening richting de klant en haar sterke positie in de markt.
"Ik ben trots dat De Hypotheker deze prijs voor het tweede achtereenvolgende jaar in ontvangst mag nemen. Dit is een mooie blijk van waardering en bevestigt dat onze formule sterk is en door consumenten wordt gewaardeerd. Juist in deze sterk veranderende markt is er een steeds grotere behoefte aan onafhankelijk en deskundig financieel advies", aldus Paul van der Meijs, directeur van De Hypotheker. De formule bestaat ruim 25 jaar en heeft zo'n 160 vestigingen.
De nominaties en de uiteindelijke winnaar zijn gebaseerd op de Imago Blauwdruk Hypotheek Distributie 2013 van het marktonderzoeksbureau Blauw Research. Dit jaarlijkse onderzoek biedt inzicht in de bekendheid, het imago en de voorkeurspositie van de belangrijkste hypotheekadviesorganisaties onder potenti?le en recente afsluiters. 

Bekijk ook