HEMA lanceert nieuwe websites als onderdeel groeistrategie

HEMA lanceerde onlangs haar nieuwe website in binnen- en buitenland. De nieuwe website is een belangrijk onderdeel in de strategie van HEMA om de e-commerce activiteiten verder te laten groeien. 

Op de nieuwe website kunnen klanten de voorraad van een product in de winkel controleren. Nu de uitstraling van de website en de winkels in elkaar overlopen, slaat HEMA een brug tussen de online en fysieke winkel. E-commerce is samen met het revitaliseren van de operatie in de Benelux en de verdere internationalisering, de basis van de groeistrategie van HEMA.

Tico Schneider, Head of e-commerce HEMA, vertelt: “Met de nieuwe website hebben we een goede stap gezet om e-commerce een geïntegreerd onderdeel van HEMA te laten zijn. HEMA kan vanaf nu nog meer profiteren van haar unieke positionering, een sterke website en een Europees netwerk van 700 winkels die tegelijkertijd dienen als pick up points. HEMA loopt voorop met het inspireren van haar klanten en dat kunnen we met onze nieuwe website nog beter doen. Het maakt daarbij niet uit of klanten onze website benaderen via een smartphone, tablet of laptop.”

Bekijk ook