The Colour Kitchen ontvangt Fan-ergie label

Franchiseformule The Colour Kitchen heeft afgelopen dinsdag tijdens de 2e editie van ‘Fan-ergize Your Enterprise!’ de Fan-ergie label ontvangen in de categorie Sociaal Ondernemen. 

“De medewerkers van deze organisatie zijn fan van hun werk en merk en laten daardoor de organisatie excelleren. Met hun label zetten zij als eerste binnen hun branches de norm voor andere organisaties en zorgen zij dat hun fans kleur geven aan hun organisatie en hét verschil kunnen maken in hartverwarmende dienstverlening. Gasten, klanten, cliënten of patiënten komen hiervoor graag terug en vertellen dit door aan familie, vrienden en kennissen. Dit vormt uiteindelijk de katalysator voor winstgevendheid en duurzame groei”, aldus Erik Bemelmans van Fan Factory

Drie andere organisaties hebben ook een label in ontvangst mogen nemen: ’s Heeren Loo (categorie zorg), Isala (categorie ziekenhuis) en Europe Hotels Private Collection (categorie hotels). 

Over het Fan-ergie label 

Het label laat zien hoeveel energie oftewel Fan-ergie er in de organisatie zit om te kunnen excelleren. Op de dimensie passie en plezier (bijdrage aan het werkgeluk van het individu) in relatie tot de dimensie professie en prestatie (bijdrage aan het succes van de organisatie) wordt met het label aangegeven hoe organisaties hierop scoren. Ook wordt duidelijk hoeveel procent van de medewerkers fan is van de organisatie. Het is niet alleen voor medewerkers en potentiële nieuwkomers op gebied van employer branding een bewijs, maar ook voor goed werkgeverschap. Gasten, klanten, cliënten en patiënten zien bij de voordeur al of de voorwaarden aanwezig zijn voor goede service. 

Bekijk ook