Internationale ontwikkelingen Mystery Review

Nadat Mystery Review sinds oktober 2018 onderdeel van HS Brands Global is geworden, is nu het moment daar om ook de naam aan te gaan passen, naar HS Brands Europe.

“Deze nieuwe naam geeft het al aan, onze dienstverlening gaat verder dan alleen Nederland. Met de functionele samenvoeging van onze reeds bestaande kantoren in Nederland, Engeland, Italië en Polen, de toevoeging van een nieuw kantoor in Zwitserland kunnen wij onze vertrouwde dienstverlening aanbieden in zo goed als elk land in Europa”, vertelt Carlo van den Berg, Managing Director HS Brands Europe. 

Mystery Review bestaat dit jaar 17 jaar en is vanaf dag één een toonaangevend onderzoeksbureau dat met de inzet van mystery guests het verschil weet te maken en al jaren inzage verschaft in klant- en gastbeleving voor bedrijven in de gastvrijheidsbranche, retail, automotive, zorg en vele andere bedrijfstakken.

Integratie van Mystery Review

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan de integratie van Mystery Review en de drie reeds bestaande kantoren van HS Brands in Europa. “Door de krachten van beide bedrijven te bundelen zijn wij één van de grootste mystery shopping organisaties van Europa geworden. En met onze andere 8 kantoren over de hele wereld zijn wij wereldwijd partner voor de meest grote, maar ook complexe onderzoeksprojecten”, aldus Carlo van den Berg. 

“Na 2 jaar deel uit te maken van de HS Brands familie, maar de naam Mystery Review te behouden, hebben we ervaren dat we dezelfde waarden delen in het DNA van de bedrijven, dus hebben we besloten om onze krachten te bundelen en te groeien naar één grote Europese organisatie.”

“We behouden nog steeds onze entiteiten in Nederland, UK, Italië en Polen, maar operationeel zijn we één organisatie geworden. Daarnaast hebben wij een nieuw kantoor in Zwitserland (voorheen Mystery Pool), waardoor we ook in de regio Zwitserland/Oostenrijk onze dienstverlening optimaal kunnen aanbieden. In de komende maanden zullen wij stap voor stap de naam Mystery Review vervangen door de look en feel van HS Brands, maar ons vertrouwde team zal nog steeds hetzelfde zijn en ook onze service.”

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.