Hoe gaat ElectronicPartner Nederland om met de Corona-crisis?

De aangesloten zelfstandige ondernemers bij retailorganisatie ElectronicPartner Nederland hebben de vrijheid om zelf te bepalen of ze open blijven. “De winkels uit de EP:Formule blijven in ieder geval open en zorgen ervoor dat de klanten zich aan de veilige afstand van 1,5 meter houden. Ook zijn er richtlijnen opgesteld voor de klanten zelf, bijvoorbeeld bij bezorging”, legt een woordvoerder uit.

Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland, is zeer te spreken over de positieve houding van de bijna 400 aangesloten ondernemers: "De huidige situatie betekent dat we ons voor 200% inzetten om onze zelfstandige ondernemers op alle mogelijke manieren te ondersteunen. Ook onze klanten willen we zo goed mogelijk blijven bedienen. Het motto van onze EP:Formule is ‘Onze service maakt het verschil’. Nu is het motto ‘Onze service gaat door’.”

De continuïteit van de organisatie moet gewaarborgd worden. Dat is in deze tijd een grote uitdaging, maar zeker mogelijk. Door de soepel functionerende ElectronicPartner logistiek, blijft het magazijn goed gevuld. Hierdoor hoeft de aangesloten ondernemer niet veel goederen op te slaan en krijgt hij/zij altijd op tijd geleverd.

“Kortom, we doen wat we kunnen om te helpen in de strijd tegen het coronavirus en tegelijkertijd doen we er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. De gezondheid van onze medewerkers, ondernemers én klanten staat altijd voorop”, zegt Van Tent.