HEMA benoemt Mischa Simons

Afgelopen dinsdag is Mischa Simons (41) benoemd tot Director Buying & Merchandising Food & Hardgoods. Simons treedt tevens toe tot de Management Board van HEMA. Simons werkt sinds 2011 bij HEMA als unit manager, waarbij zij het 'Blijmakers' (cadeau) assortiment en HEMA Beauty heeft gelanceerd. Simons heeft meer dan 15 jaar internationale management ervaring binnen retail en FMCG (Fast Moving & Consumer Goods). Voordat Simons bij HEMA in dienst kwam werkte zij onder meer voor Tesco, Ahold, Albert Heijn en Etos waar zij onder meer verantwoordelijk was voor inkoop, categorie management, marketing en product ontwikkeling.

Recentelijk versterkte HEMA haar Management Board met de komst van Adriana Hoppenbrouwer als Format Marketing Director en Trevor Perren als Director Buying & Merchandising Apparel. De Management Board van HEMA bestaat nu uit Tjeerd Jegen (CEO), Tim Isaacs (CFO a.i.), Paul Havinga (Executive Director Operations, Franchise & International), Adriana Hoppenbrouwer (Format Marketing Director), Trevor Perren (Director Buying & Merchandising Apparel) en Mischa Simons. De werving voor de permanente positie van CFO is nog gaande. Tjeerd Jegen vertelt: "Ik ben erg verheugd met de benoeming van Mischa. Hiermee voegen we binnen onze Management Board niet alleen veel internationale retail- en managementervaring toe, maar ook diversiteit en erkenning van HEMA talent."