Combinatie lokaal ondernemerschap en online activiteiten werpt vruchten af voor EP:

Retailformule EP: heeft haar marktpositie flink verstevigd in Nederland. Eind vorig jaar had EP haar eCommerce platform al vernieuwd waardoor de online aankopen flink stegen. De slogan die tijdens de Corona-crisis werd gebruikt: 'wees loyaal, koop lokaal' wierp ook haar vruchten af. Deze ontwikkeling heeft voor de lokale franchisenemers goed uitgepakt.

CEO bij Electronic Partner, Patrick van Tent vertelt: "De afgelopen 8 maanden hebben de ondernemers heel goed gepresteerd en een fors hogere omzet behaald. Dat de afgelopen maanden een succes waren, ondanks de vele negatieve ontwikkelingen binnen de retailsector, is een grote meevaller voor de retailformule." Bij EP geloven ze in lokaal ondernemerschap. Hier wordt ook in geïnvesteerd, bijvoorbeeld met het moderne winkelconcept. Huidige winkels worden verbouwd volgens de laatste normen en nieuwe winkels worden op de juiste plek geopend.

“De combinatie van de juiste online strategie en lokaal ondernemerschap maakt onze EP:formule nu juist zo onderscheidend. Groei is binnen onze formule een belangrijke doelstelling maar voorop staat het streven naar tevreden klanten. We vinden het vooral belangrijk dat we nieuwe winkels openen op de juiste locatie, essentieel voor het succes van een ondernemer”, legt van Tent uit.