Lekkerland

    Wij begrijpen de wensen van uw klanten. Wij weten met welke uitdagingen u te maken heeft. Wij denken mee over hoe u met uw assortiment inspeelt op actuele trends, over hoe uw winkel er nu én straks uitziet, over het opleiden en trainen van uw medewerkers én over de introductie van een nieuw foodserviceconcept.

    Om onszelf met recht “Your most convenient partner” te kunnen noemen, steken wij al onze energie in het ontzorgen van onze klanten. Iedere dag weer. Bij alles wat we doen. Samenwerken met Lekkerland moet zo gemakkelijk mogelijk zijn, op alle vlakken, van bestellen tot ontvangen. Zo nemen wij u zorgen uit handen en kunt u zich richten op de dagelijkse bedrijfsvoering.

    Lekkerland bestaat ruim 60 jaar. In het voorjaar van 1956 verenigde een groep Nederlandse zoetwarengrossiers zich om de toenemende concurrentie het hoofd te bieden. Zes decennia later zijn wij uitgegroeid tot een (food)servicepartner met een uitgebreid assortiment in food en non-food én ruim 74.500 verkooppunten in vier Europese landen. Wij zijn dé convenience-specialist voor ondernemers die hun klanten gemak willen bieden. Klanten die onderweg zijn met auto, trein of vliegtuig, of op bezoek in bijvoorbeeld stadscentra of pretpark.

    Your most convenient partner

    Dat is kenmerkend voor onze dienstverlening. Wij doen er alles aan om onze klanten succesvoller te laten zijn. We bieden innovatieve retailoplossingen, logistieke diensten op maat en een breed en relevant assortiment. Dat maakt ons de expert en de toegewijde betrouwbare partner voor onze klanten in verschillende Europese landen. En dáár zit de toegevoegde waarde van Lekkerland. Wij weten bijvoorbeeld per productcategorie precies op welke momenten welke items het best verkopen in Nederland. Daarbij maken wij dankbaar gebruik van de verkoopdata die winkels voor ons bijhouden.

    Lekker duurzaam

    Duurzaamheid draait bij Lekkerland om veel meer dan alleen logistiek. Het is een drijfveer die leeft in alles wat we doen. We houden ons voortdurend bezig met nieuwe ontwikkelingen, vertalen deze naar slimme oplossingen en blijven ons duurzaamheidsbeleid verder uitbreiden. Om elk proces in onze keten efficiënter en innovatiever te maken. Voor onszelf én voor onze partners. Lekkerland werkt met een kwaliteitsmanagementsysteem voor milieubeheer en beschikt over certificering volgens de actuele ISO 14001:2015 norm.

    Wij blijven zelf ook vernieuwen

    Als wij u willen laten innoveren, dan is het vanzelfsprekend dat Lekkerland zelf ook blijft vernieuwen. Bij Lekkerland zijn we daarom continue bezig om te kijken hoe we kunnen inspelen op veranderingen die eraan komen. Op het gebied van wetgeving, ten aanzien van verpakkingen en statiegeld, denken we na over de uitdagingen die bij de klant op locatie ontstaan en hoe we deze mee kunnen oplossen.

    Zo zien we dat gezonde, verantwoorde en duurzame producten de nieuwe standaard zijn geworden. Daarom introduceren wij nieuwe foodtrends en producten in ons assortiment. Zo zijn onze klanten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit doen we onder andere door nieuwe partners en leveranciers aan ons te verbinden. Daarnaast introduceren wij ook foodserviceconcepten die de versbeleving in uw winkel versterken. Denk hierbij aan onze eigen bakeryconcepten, zoals Punto Gusto en Perszè. Of het koffieconcept van Lavazza. Of ons speciale ‘Smart Choice’ assortiment. Dit bevat namelijk producten die de juiste keuze zijn in de breedste zin van het woord.

    Wij vergroten de kennis van medewerkers

    Een goedlopende winkel valt of staat met deskundig, vriendelijk en gastvrij personeel. In ons opleidingsinstituut Lekkerland Academy bieden wij diverse opleidingen aan, variërend van een praktische instructie over een nieuw versconcept tot adviezen in bedrijfsvoering en scholing in de laatste wet- en regelgeving. Dat bieden we in trainingen, opleidingen en inspiratiesessies. Zo zorgen wij ervoor dat uw mensen beter presteren en dat uw verkoopresultaten op termijn verbeteren.

    Wij zijn uw one-stop-shopping partner

    Lekkerland heeft in de afgelopen 60 jaar ruimschoots bewezen “Your most convenient parter” te zijn voor onze klanten. Dat verandert uiteraard niet. Wij blijven actief in alle segmenten en wij verzorgen een uitgebreid scala aan diensten. Onze samenwerking kan heel ver gaan, maar we kunnen ook aan de randen blijven. U blijft in control. Het is per slot van rekening uw winkel.

     

    Nard Schrama
    Nard Schrama
    Sales Manager Foodservice
    06 520 627 56

    Hoe twee partijen nóg beter worden

    Interview

    Een goede klantrelatie vormt de basis van succes. Toon van Dijk, directeur van Jamin, en Olaf Gockel...

    “Het fijnste is het persoonlijke contact”

    Interview

    Open staan voor elkaar, flexibel zijn in de omgang en elkaar iets gunnen: een goede klantrelatie vormt de basis...

    De convenience partner aan de achterkant

    Interview

    On-the-go specialist en logistiek dienstverlener Lekkerland zorgt voor de bevoorrading van de winkels van Coffee...

    Taco Mundo en Lekkerland content over samenwerking 

    Interview

    Hoe een logistiek dienstverlener een Mexicaanse bezorgformule ontzorgt.

    Lekkerland ontzorgt Wayback Burgers

    Interview

    Wayback Burgers begint aan opmars in Nederland en wordt daarbij ontzorgd door Lekkerland.

    Lekkerland geeft vorm aan High Traffic & Convenience op Horecava

    De bezoeker wordt meegenomen in de snel veranderende wereld van foodretail & foodservice en buitenshuis eten...

    backWERK en Lekkerland werken aan iets moois

    Algemeen

    De Duitse foodformule backWERK is aan een opmerkelijke opmars bezig in Nederland. Hier gebeuren de innovaties en...

    Stel je vraag!
    CAPTCHA