De CX guideline voor franchises

Voor een franchiseformule is een uniforme ervaring van cruciaal belang. Klanten moeten exact dezelfde service en Customer Experience krijgen bij zowel vestiging A als vestiging B. Maar in praktijk zijn er uiteraard wel verschillen. Hoe kom je daarachter? Door de Customer Experience van de gehele formule continu te meten en te verbeteren!

Het feedback platform Insocial helpt verschillende franchises, zoals Spare Rib Express, Cosmo Hairstyling, Team Kappers en Pidz, met het meten en verbeteren van de ervaring van hun klanten. Hierdoor hebben deze formule een grote stap gemaakt en profiteerde zij van voordelen als; 

  • meer inzicht in de behoeften van klanten en wat er bij hen speelt
  • overzicht van de prestaties van alle vestigingen (voor franchisegever) 
  • direct oplossen van klachten van eigen franchisevestiging (franchisenemer) en het verbeteren van eigen serviceniveau
  • sterkere connectie tussen franchisegever en franchisenemer

In deze white paper legt Insocial uit hoe je de klantervaring van een franchiseformule het beste in kaart kunt brengen, hoe je data moet analyseren en hoe je hier concrete verbeterplannen uithaalt, waardoor je meer succes behaalt met jouw franchiseformule!

Laat je gegevens hieronder achter en ontvang direct de white paper.

 
 

Lees meer over: