Trends in de zelfscan en self-checkout

Cikam Whitepaper: YES WE (S)CAN!

De coronapandemie en het nieuwe hygiëne- en veiligheidsbewustzijn heeft de wens naar een contactloze winkelervaring vergroot. Het resultaat: zelf scannen, zelfbedieningskassa's, orderkiosken, betaalautomaten en andere zelfbedieningssystemen worden steeds populairder. Consumenten nemen het scan- en betaalproces graag in eigen hand, als ze daardoor zelf contactloos, autonoom en veilig kunnen winkelen. Het wordt nu gezien als extra klantenservice en de consument vindt het zelfs vreemd wanneer retailers geen flexibele afrekenmogelijkheden aanbieden. Consumenten willen weloverwogen hun aankoop zelf uitvoeren, inclusief betaling, ook al duurt dat langer. 

In deze whitepaper laat Cikam zien welke zelfservice- en automatiseringsoplossingen helpen om aan veranderende klantbehoeften te voldoen en hoe wachtrijen en klantfrustratie kunnen worden voorkomen met behulp van nieuwe scan- en kassaconcepten. Yes, we (s)can!

Download hieronder de gratis whitepaper en leer meer over de toekomst van automatisering en zelfserviceconcepten en wat voor trends en ontwikkelingen er spelen binnen dit gebied: 

Andrew Citroen Andrew Citroen
Algemeen Directeur
Stel je vraag aan Andrew Citroen
CAPTCHA