Yolé Ice Cream

Yolé ice cream heeft ambitieuze groeidoelstellingen en wil ook de stap naar Nederland maken. Ben jij binnenkort de partner die als Master de Nederlandse uitrol op zich wil nemen? 

Jij gaat met Yolé ice cream het leven van mensen in Nederland verrijken en transformeren, door het zetten van een nieuwe mijlpaal in de ijssector. Goodbye suger, Hello taste! Gezond ijs, vol van smaak. Dat is Yolé Ice Cream.

Yolé ice cream producten zijn al beschikbaar in detailhandels van verschillende markten over de hele wereld. In een groot deel van Azië vindt je de producten in de schappen van verschillende supermarkten.

Het Yolé ice cream concept heeft zich succesvol bewezen in een groot deel van Azië en wordt de komende 2 jaar verder uitgebreid door heel Azië, Europa en Amerika.

Dit betekent dat de tijd rijp is om uit te breiden naar Nederland. Pak jij deze unieke business kans?

Succesverhaal Yolé ice cream

De Yolé-ervaring is gebaseerd op smaak met het toevoegen van natuurlijke ingrediënten, en een innovatief recept om een gezondere optie te bieden voor ijsliefhebbers. Daarnaast biedt Yolé een indrukwekkende selectie aan formaten, smaken en toppings waarmee consumenten hun eigen creaties kunnen maken.

Yolé ice cream is een merk dat met caloriearme producten en zonder concessie te doen aan de smaak, concurreert met de toonaangevende merken maar zonder een gram suiker toe te voegen.

Yolé franchise in Nederland uitbouwen is een uitzonderlijke kans voor elke investeerder om hiermee een bedrijfsmodel te creëren wat een lage investering vereist en hiermee een snelle winstgevendheid gerealiseerd kan worden. Dit dankzij een systeem dat door de franchisegever is gecreëerd en afgestemd op de behoeften van de franchisenemers.

De Yolé Revolutie

De revolutionaire Yolé formule brengt je naar een nieuwe dimensie van caloriearme desserts, vol smaak en zonder toegevoegde suikers.

Yolé betekent een nieuwe manier om ijs te maken en te eten: beter, gezonder, gewetensvoller en vooral vol van smaak.

De missie van Yolé is om de producten naar iedereen te brengen;

  • Met een smaak van traditionaal ijs en yoghurt producten.
  • Caloriearm en gezond, geen toegevoegde suikers (nul gram toegevoegde suiker) en op basis van natuurlijke ingrediënten.
  • Tal van productopties om van te genieten; er zijn verschillende formaten, smaken, topping en sauzen.
  • Respectvol met de planeet; Yolé wil bewust en respectvol omgaan met de planeet. Ze verminderen het gebruik van plastic en alle interne beleidslijnen en protocollen zijn milieuvriendelijk.
  • Continue uitbreiding; ze hebben een focus op wereldwijde expansie.

Welke ondersteuning wordt er geboden vanuit het hoofdkantoor in Singapore?

  • Yolé biedt een uitgebreid assortiment marketingmaterialen, waaronder digitale materialen, binnen materialen, buitenmaterialen en persberichten.
  • Een productassortiment opgebouwd rondom Yolé ice cream.
  • Alle aspecten van Yolé ice cream is grondig gedefinieerd in een breed scala van handboeken.
  • Het sparren met en organiseren van netwerksessies met de andere  (internationale) franchisepartners.
  • Er wordt een opleiding verzorgd op één van de hoofdkantoren van Yolé ice cream.
  • Online trainingen via het Yolé platform, met interactieve video’s en testen, zodat alle nieuwe medewerkers van de winkels up-to-date zijn.
  • Driemaandelijkse nieuwsbrief met het laatste nieuws van Yolé.
  • Assisteren bij de audit van de verschillende winkels om ze perfect te houden, zodat klanten steeds weer willen terugkomen en genieten van de Yolé-ervaring.
  • Assisteren bij alle mogelijke technische diensten.
  • Logistieke bestellingen kunnen via het hoofdkantoor worden geplaatst en leveringen worden direct gedaan aan de winkels in Nederland.
  • Alle ondersteuning die nodig is om met social media de merkrelevantie- en bekendheid te vergroten. Met uitgebreide campagnes en merkervaring kan Yolé adviseren over lokale campagnes om de verkoop binnen de units te bevorderen.
  • Alle informatie die nodig is om speciale evenementen in en rond de winkels, kiosks of foodtrucks te kunnen organiseren.
  • De gerealiseerde verkooppunten in Nederland verschijnen op www.yoleicecream.com
  • Het aanbieden van een Yolé App voor alle fans in het land.
  • Gebruik maken van een helpdesk ter ondersteuning en het geven van suggesties.

Waarom investeren in Yolé ice cream?

  1. Een uniek product; er is geen ander ijsmerk in de wereld dat alle kanalen benadert met gezondere ijsproducten.
  2. De consument merkt niet dat er genoten wordt van een ijsje zonder toegevoegde suikers.
  3. Hoge winstgevendheid; de lage investering betekent dat de investering in minder dan één jaar terugverdient kan worden.
  4. Doelgroep; IJs is geliefd bij iedereen, volwassenen, kinderen, tieners en nu ook de nieuwste generatie die gericht is op gezond leven.

Wat zoekt Yolé ice cream in een Master franchisepartner?

Het doel is om een Masterfranchisepartner te vinden die:

  • De capaciteit, het kapitaal en de bereidheid heeft om meerdere verkooppunten in Nederland te openen. 
  • Ervaring in het opstellen van een businessplan en het jaarlijks herzien.
  • Landelijke marketinginitiatieven en social mediacampagnes opzetten en verder door ontwikkelen. 
  • Begrijpt dat je een partner bent van een internationaal merk en dat u de zaken moet ontwikkelen in overeenstemming met het concept.
  • Kennis van zaken en ervaring, daardoor een goed fundament om jouw zaken goed af te handelen.
  • Verkoop- en managementervaring en bereidheid om leiding te geven, te delegeren en te motiveren worden aanbevolen als een goede basis.
  • Ook is het van belang dat je de Engelse taal goed beheerst in woord en geschrift.
  • Mogelijkheid om een organisatie op te bouwen en zich te engageren voor een ambitieus ontwikkelplan.

Interesse?

Ben jij op zoek naar een nieuw en uniek concept wat een mijlpaal gaat zetten in de ijssector, dan ben jij de franchisepartner die wij zoeken. Vraag snel vrijblijvend informatie aan!

Yolé brengt je naar het nieuwe tijdperk van softijs en bevroren yoghurt. Yolé betekent een nieuwe manier om beter, gezonder en gewetensvoller ijs te maken en te eten. Het ijs is vooral vol van smaak en er worden nooit concessies gedaan aan de smaak, dit maakt de producten van Yolé ice cream uniek.

Yolé werkt voortdurend samen met hun eigen ontwikkelings- en onderzoeksteam, om op zoek te blijven gaan naar nieuwe smaken, ontwikkelen van nieuwe producten voor het winterseizoen, het bijhouden van de gezonde consumptietrend en het transformeren van een impulsief consumptieproduct.

Yolé wil het landschap van de ijsindustrie veranderen met een innovatief product, en een overweldigend aanbod van opties voor de consument en de (toekomstige) Master-franchisepartner.

Yolé ijs is een milieubewust merk en gelooft dat duurzaamheid de sleutel is tot succes. Yolé lanceert wereldwijd een ambitieus uitbreidingsplan. Met een lage investering kan er snel een winstgevend verdienmodel gerealiseerd worden.

Het openen van Yolé franchisevestigingen in Nederland betekent het starten van een bedrijf dat op productniveau staat voor compromisloze kwaliteit, een uitstekend team en een revolutionair merk dat investeert in innovatieve Yolé winkels zoals nog nooit eerder gezien.

Unieke Producten Yolé ice cream

Yolé heeft het perfecte ijs bereikt zonder een gram suiker toe te voegen, een echt revolutionair en uniek product. De consument merkt niet dat er genoten wordt van een ijsje zonder toegevoegde suikers.

Yolé is het eerste merk ter wereld dat het hele assortiment ijs aanbiedt, in al zijn formaten met behoud van een intense smaak, maar zonder een gram suiker toe te voegen.

De ijsjes en yoghurt producten worden gemaakt met magere melk en gecombineerd met toppings van topkwaliteit. Waardoor er gezonde ijsproducten op de markt gebracht worden welke weinig calorieën bevat en alle smaak van traditioneel ijs behouden.

Alle verschillende Yolé producten bij elkaar, gecombineerd met de verschillende toppings, betekent dat de klant letterlijk meer dan 120.000 combinaties kan kiezen en maken.

Onderstaand een selectie van de producten van Yolé ice cream:

  • Yolé Twist; 6 unieke smaken met yoghurtbodem of ijs, zonder toegevoegde suikers.
  • Yolé Ibiza; vers gemaakte milkshakes.
  • Yolé drankjes.
  • Yolé ijs.
  • Boba shakes.
  • Yolé frappe.
  • Yolé boxen.
  • Yolé biedt producten voor het wintermenu; Yolé Frappe, Koffie, Gebak, ijs met wafels, donuts met of zonder ijs en boba.

Yolé zal niet stoppen met innoveren en verrassen. Yolé gaat de toekomst van ijs blijven uitvinden.

Waarom is Yolé de gezondste keuze?

Omdat het Yolé ijs geen toegevoegde suikers bevat; hierdoor minder calorieën, vetten en suikergehalte dan enig ander merk op de ijsmarkt.

Er wordt nooit suiker toegevoegd en concessies gedaan aan de smaak van calorieën. Er worden biologische grondstoffen die zoet smaken gecombineerd en uitgebalanceerd met een krachtige en intense smaak.

Hoe heeft Yolé gezonde en tegelijkertijd smakelijke ijsjes gemaakt?

Yolé investeert continu in onderzoek- en ontwikkeling, samen met een groep ijsexperts, chemici en chef-koks. Er worden producten geproduceerd van de beste kwaliteit door zoveel mogelijk calorieën te verminderen, geen suikers of vetten toe te voegen, zonder de intensiteit van de smaak in gevaar te brengen. Smaak x Smaak = Smaak.

Yolé ijs en yoghurt producten is het resultaat van het werk en de samenwerking met een team van ijsexperts en voedingsdeskundigen gevestigd in Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk. Samen hebben ze een uitstekende smaak bereikt zonder suiker toe te voegen. Yolé wil zijn unieke recepten en producten naar alle uithoeken van de wereld brengen.

Het hoofdkantoor van Yolé is gevestigd in Singapore, waar ook de uitbreiding georganiseerd en uitgevoerd wordt naar Amerika en Europa. Yolé kiest de beste distributeurs, partners en franchisenemers om ervoor te zorgen dat de Yolé- ervaring in elk kanaal wordt bereikt.

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Jaarlijkse fee
6%
Totale investering
€ 50.000
Eigen vermogen
€ 15.000