Als Business Development Manager ben ik de oren en ogen van Marvia als het gaat over wensen en behoeftes op de franchisemarkt. Sinds de start van Marvia hebben we een natuurlijke aansluiting bij franchiseorganisaties, waardoor we veel kennis hebben opgebouwd over de specifieke uitdagingen die spelen in de branche. Ik adviseer merken over hoe ze lokale marketing vraagstukken binnen hun formule het beste kunnen aanvliegen, zoals:
- Hoe kunnen we ons merk consistent houden, ook tijdens groei?
- Hoe kunnen we onze vestigingen en franchisenemers efficiënter voorzien van de juiste marketing materialen?
- Hoe kunnen we operationele marketingprocessen verbeteren door gebruik te maken van automatisering?
- Hoe bewaken we centraal het overzicht van (marketing)verzoeken en bestellingen?
Onze software ondersteunt vestigingen en franchisenemers met hun lokale marketingactiviteiten. Ook na de implementatie van onze software blijven we betrokken. Samen met onze Customer Succes Manager maken we een plan hoe we de lokale marketing van jouw merk naar een hoger niveau kunnen tillen en verbeteringen kunnen doorvoeren op basis van onze Local Marketing Maturity Matrix.
Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen op het gebied van lokale marketing en merkmanagement? Neem dan gerust contact met mij op.